One Direction

2013. április 14., vasárnap

~Bevezető.

Halikaa :DD Na nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar tehetjük is ki a bevezetőt:) Remélem mindenkinek tetszeni fog:) És kérlek sokan iratkozzatok fel!
Puszi: Lauraa:)xx














Megint esett az eső, mint majdnem mindennap. Az elmúlt pár hét alatt alig volt olyan, hogy ne esett volna. Nagy nehezen kikeltem az ágyamból és felöltöztem. Kivasaltam a hajam, majd lementem a konyhába megreggelizni.

A ruhám: 


Elindultam a parkba ahol a barátommal, Chuckkal beszéltem meg egy találkozót.
-Szia édes.-suttogta rekedtes hangján a fülembe. Átölelt, majd megcsókolt.
-Milyen volt Floridában? -mosolyogtam rá.
-Jó, de nélküled unalmas..Hoztam neked ajándékot. -elővett egy kis ékszeres dobozt, a kezembe tette. Kinyitottam. Egy gitár alakú ezüst medál volt benne. Elmosolyodtam.
-Feltegyem? -mosolygott Chuck. Bólintottam, majd megfordultam és kezemmel felfogtam a hajam. A nyakláncot a nyakamba akasztotta. Visszafordított maga felé és gyengéden megcsókolt. Miután elváltunk egymástól egy ismeretlen csaj jött oda hozzánk.
-Héj Chuck! Mikor talizunk újra? -értetlenül néztem. Biztos voltam benne, hogy Chuck megcsalt.
-Umm..Fogalmam sincs, hogy te ki vagy. Még egyszer se láttalak. Van barátnőm és sosem csalnám meg egy ilyen lánnyal. .-játszotta meg magát.
-Tényleg Chuck?! Mert nekem nagyon is úgy tűnik, hogy mégis..-elindultam valamerre.
-Jess! Jess, várj! -szaladt utánam. -Én tényleg nem láttam még ezt a csajt! -láttam rajta, hogy hazudik.
-Ja persze. Hülye lennek ha hinnék neked! -megfogta a kezem.
-Kérlek higgy nekem..-mélyen a szemembe nézett.
-Én inkább..inkább most hazamegyek..majd még beszélünk.. -Chuck elengedte a csuklóm, én meg hazamentem..

2Komi után jön az 1. fejezet! :))

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon jó:)

K. ❤ írta...

nagyon jó lett! :) kövi részt!*-*

Unknown írta...

szerintem már csak holnap lesz 1.fejezet:) addig is osszátok a blogot!:DD Lauraa:)xx

Unknown írta...

Imádom :D Minél Hamarabb irjad a kövit ! :D

Unknown írta...

Szancs en meg teged imadlak ♥

Unknown írta...

köszi mindenkinek:) Igyekszünk vicceseket irni,és próbálunk hosszú részeket kitalálni:)
*szeretjükazolvasóinkat♥
Doo:)♥