One Direction

2013. április 18., csütörtök

~5. Fejezet.

Sziasztok!:D Mivel a legtöbben arra szavaztatok, hogy legyen 18-as rész a blogban, ezért tessék!:D Mi teljesítettük a kívánságotokat:D Reméljük tetszeni fog nektek:) De ezért MINIMUM 3 komit szeretnék látni ;) Sikerülni fog? ♥
Puszi: Lauraa:)xx


















-Harry, eressz! -nem engedett el. Ránéztem. Azokba a gyönyörű zöld szemekbe mélyedtem, majd pár másodperc után újra észhez tértem. -Te nem hallasz?! Azt mondtam, hogy eressz el!
- De hallok..csak éppenséggel nem érdekel...- mondta miközben elég erőteljesen hangsúlyozta a 'nem érdekel'-t.
- Mi az, hogy nem......- beakartam fejezni a mondatot, de nem tudtam. Harry ajkait szenvedélyesen nyomta az enyémnek. Furcsa érzés fogott el, amit megakartam állítani, ezért ahelyett, hogy visszacsókoltam volna, tenyeremmel a mellkásánál fogva arrébb toltam. Egy kicsit meghátrált, csuklómat elengedte én pedig kaptam az alkalmon, hátat fordítottam neki és ott hagytam. Nem tudtam, milyen érzések kavarognak bennem. Nem tudtam, mit kellett volna tennem. Egy könny szökött ki a szememből. Gyorsan töröltem, gyorsan letöröltem nehogy az utcán lévő járókelők észrevegyék. Amint hazaértem, becsaptam magam mögött az ajtót. Lekuporodtam a fal mellett, és sírni kezdtem. Már fél órája sírtam mikor felkaptam a fejem.
- Az nem lehet....Én...beleszerettem? - tettem fel magamnak a kérdést hangosan. Felnevettem..mekkora hülye vagyok, ez butaság. Nem szeretem Harry-t. Vagy..vagy talán mégis. Felpattantam. Igen...én szeretem. Szeretem és ott hagytam. Egyedül hagytam, ahelyett, hogy visszacsókoltam volna. Lerohantam a lépcsőről, magamra kaptam a cipőmet és rohanni kezdtem. Egy szál póló volt rajtam és egy rövid nadrág. Mire odaértem az eső már szakadt, így teljesen eláztam. A bejárati ajtó zárva volt. Erősen nyomtam a csengőt egymás után, folyamatosan. Louis nyitotta ki az ajtót.
- Jess? Hát te mit keresel itt? - kérdezte meglepve.
- Hol van Harry? - izgatottan tettem fel a kérdést.
- Szerintem ez most nem alkalmas. - hajtotta be az ajtót Lou.Nem hagyhattam, hogy lerázzon ennyire egyszerűen, a még kis résen átfurakodtam magam, és egyenesen Harry szobája felé futottam.
- Állj meg! Ne! - hallottam messziről Niall kiabálást. Nem fogok megállni, ha már itt vagyok az ajtajában. Kopogás nélkül kinyitottam ki az ajtót.
 - Harry szeretlek! - kiabáltam be. Körbe néztem a szobába. Sehol, még nyoma sem volt a srácnak. Louis és Niall álltak az ajtóban. - H..hol van? - kérdeztem megszeppenve.A két srác összenézett. Majd újra rám szegezték a tekintetüket.
- Figyelj Jess..Harry eléggé szét van zuhanva...- nem hagytam hogy befejezzék a mondatot.
- Nem érdekel...helyre akarom hozni....hol van!? Kérlek mondjátok el!! - újra megteltek a könnycsatornáim. Liam csak hátulról figyelte a történteket, de megfájdult a szíve.
- Az erdőben. - mondta.Nekem sem kellett több, oda szóltam egy sziát és egy köszönömöt a fiúknak és távoztam a házból. A közeli erdőbe mentem. Már fél órája kerestem amikor, megpillantottam egy kis patakot. Feladtam a keresést. Nem lesz meg. Jobb ha beletörődöm az egészbe. Felkaptam a tekintetemet a lábaimról. Észrevettem egy kidőlt fát, amin egy srác ült. Akárhol felismertem volna azokat a fürtöket. A kavicsokat nézte a lába alatt. Többször oda nyúlt arcához, és megtörölte azt. Igen, ez Harry. Lassan vonakodva lépkedtem oda, hozzá. Még mindig nem kapta fel a tekintetét. Nem hallotta ahogy közeledek. Cipőm orrára lett figyelmes, ami a kavicsokon helyezkedett el, amit Harry annyira bambulászott. Felém emelte a fejét.
- Jess? - nézett rám meg lepett tekintettel. Arcát könnyek díszítették, szemei már vörösek voltak a dörzsölgetéstől, amit valószínű 5 percenként elvégzett. Ajkai ki voltak száradva. - Mit keresel itt? - kérdezte.
- Harry...én szeretlek. - mondtam.
Kezemet nyakához emeltem és ott kulcsoltam össze őket. Óvatosan lassan nyúlt derekamhoz és közelebb húzott magához. Szenvedélyesen csókoltam meg. Most először csókoltam meg úgy, hogy nem féltékennyé akarok tenni valakit. Egyre vadabbul téptük egymás ajkát. Már egy kis papír darabka se fért volna kettőnk közé. Csípőnk összeért, és megéreztem a nadrágjában dudorodó férfiasságát. Teljesen beindított. Pólóm aljával kezdett babrálni. Pár másodpercre ajkai elhagyták az enyémet és leszedte rólam az amúgy is még nedves pólómat. Nyakamat kezdte csókolgatni én pedig göndör fürtjei közé túrtam. Benyúltam a pólója alá, és végig simítottam a kidolgozott felsőtestén.
- Le akarom venni. - nyögtem két csók között. Arrébb lépett egy kicsit, így már letudtam szedni róla a teljesen simuló fehér pólót. Megpillantottam a tetoválásait. Nem is egy volt neki, ami a felsőtestét díszítette. Az összeset végig csókolgattam és puszilgattam. Kell nekem, most és azonnal. Nem érdekel, hogy egy erdő kellős közepén vagyunk. Combomnál fogva felemelt, lábaimat összekulcsoltam a derekánál. Lefektetett a fatörzsre. Ajkunk egy másodpercre sem hagyta el a másikét. Nem volt túl kényelmes a dolog, de nem érdekelt. Harry az ujjait levezette a nadrágom gombjához. Párszor végig simított alhasamon, amitől felnyögtem. Kipattintotta a gombot, és fehérneműmön keresztül kezdett dörzsölgetni. Hátam ívbe feszült, mikor megszabadított a nadrágtól és a bugyimtól is. Feldugta két ujját. Majd egy huncut mosolyt villantott felém. Élveztem a helyzetet.
- Harry......én....- kiáltottam fel mikor elélveztem.
- Szép volt kislány. - mondta huncutul, majd felém tornyosult és megcsókolt.
- Most te jössz. - kacsintottam rá.
Fordítottam a helyzetünkön, így Ő került alulra. Teste minden szegletén csókokat hagytam. Oldalába markoltam egy kicsit amire egy gödröcskés mosoly jelent meg az arcán. Megtaláltam a legcsikisebb pontját. Letéptem róla a nadrágját a már feszülő boxerrel együtt. Férfiassága már a hasát csapkodta. Egyszerűen csodás volt a gondolat, hogy Ő az enyém. Most itt és lehet, hogy mindörökké. Kezemmel fel-le mozdulatokat végeztem a szerszámán, majd számba vettem. Férfias nyögés hagyta el a száját. Valószínű jól csináltam, a dolgomat. Fenekébe markoltam és ez felvitte Őt a csúcsra. Szuszogva húzott fel magához.
- Ez...csodás volt. - mondta szapora levegő vételekkel.
Megcsókoltam. Ott simogattuk egymást ahol csak értük.Harry újra készen állt.
- Szeretnéd? - kérdezte meg.
- Igen.!! - válaszoltam határozottan.
A farmerzsebéből kivett egy kis ezüst csomagot, fogaival feltépte majd a már újra álló "kis" Harry-re helyezte. Vissza sétált hozzám és rögtön ráugrottam. Belém csúsztatta magát, ami eléggé fájdalmas volt, és majdnem sírtam, de tartottam magam.
- Nincs semmi gond..mindjárt jó lesz. - nyugtatgatott Harry, és lassan tolt. Mikor a fájdalom élvezetté vált, belekarmoltam egy kicsit az felettem lévő tökéletes srácba. Jól esett neki a simításom, és egy nyögés hagyta el a száját. Gyorsabban tolt egy kicsivel. Ajkainkat többször is összetapasztottuk.
- Nem bírom tovább. - kiabáltam fel. Harry megrázkódott bennem és elélvezett, amitől nekem is orgazmusom lett.
- Szeretlek. - mondta Harry az utolsó levegő vételével.
- Én is téged. - válaszoltam mosolyogva.
Még pár percig pihentünk egymás karjaiban, majd Harry az alsónadrágjáért nyúlt és magára kapta. Én is felvettem a fehérneműmet.
- Khm...Jess.- törte meg a csendet.
- Tessék? - néztem rá mosolyogva.
- Nekem...szóval...át kell gondolnom a dolgokat. Szeretlek...de át kell gondolnom mindent! - mondta.
Szívem darabokra tört. Most mondtam el neki, hogy szeretem. Oda adtam neki magam. Romantikus volt az egész. És most, most azt mondja még gondolkoznia kell. Magára kapta a ledobott holmijait. Egy csókot nyomott az ajkamra majd elment. Remélem jól fog dönteni...és kellek neki.


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Annyira jóó!*-* Gyorsan kövit!:)

Unknown írta...

Gyorsan hozd a kövit!! Eddig nagyon tetszik <3! Jó volt ez a rész ;)

Unknown írta...

huha!! :DDD*-* isteni kövii :D

Névtelen írta...

kövitkövitkövitkövit!! nagyon imádom<333

Névtelen írta...

jujj<3 nagyon jó:)