One Direction

2013. április 15., hétfő

~1.Fejezet.

Helloka ♥ :D Köszönjük a komikat és a feliratkozókat! Ez nagyon jól esik nekünk! :') Lécci osszátok a blogot, hogy minnél több Directioner (esetleg nem Directioner) olvassa el:) Reméljük mindenkinek tetszik eddig a történet:) Majd megpróbálunk hosszabb fejezeteket is hozni:)
Puszi:  Laura:)xx










*Másnap reggel*
Mikor felkeltem azt se tudtam, hogy hol vagyok. Nem emlékeztem semmire. Körül néztem a szobámban. Két db üres cigis doboz és vagy 7 db üres piás üveg hevert a földön..
Lementem a konyhába, ahol a bátyám reggelizett.
-Mész ma valahova? -kérdezte Tom.
-Ja, biztos. -megvontam a vállam, majd kivettem a narancslevet a hűtőből.
-Mi volt veled tegnap? Nem hallottam mikor megjöttél..
-Ki vagy te, az anyám? Hat nem! Minek számoljak be neked az életemről?! -kicsit hangos voltam.
-Ne beszélj így velem! -állt fel az asztaltól. -Te füves cigit szívtál? Másnapos vagy?
-Nem dehogy.! -tagadtam. -Inkább most felmegyek a szobámba..-gyorsan felrohantam, becsaptam az ajtóm. Jobban szemügyre vettem a cigis dobozokat..Berohantam a fürdőbe, megmostam az arcomat. Átöltöztem. 

A ruhám: 


Összepakoltam a szobámban, kidobtam mindent. Elindultam. Gondoltam a London Eyehoz megyek, még úgy sem voltam ott.


Elég hosszú sor állt ott, de beálltam. Végre mikor már szállhattam volna be, valaki nekem jött.
-Héj! Nem tudsz jobban vigyázni?! -förmedtem rá.
-Jaj, bocsáss meg. Nagyon sajnálom. Nem direkt volt. -nézett rám. Mikor felé fordultam elmélyedtem csodaszép zöld szemeiben. Beszálltunk a kabinba.
-Amúgy Harry vagyok. Harry Styles. -nyújtotta a kezét.
-Jess. Jess Humphrey. -mosolyogtam, kezet fogtam vele. 

Gyönyörű volt a kilátás.
-Először vagy itt? -kezdeményezte a beszélgetést.
-Igen. Mondjuk már lassan másfél éve itt élek, de még nem igen jutottam el ide..-mosolyogtam rá. -És te? Már voltál itt?
-Igen. Nem is egyszer.-mosolygott ő is. - A kilátás miatt megéri, hogy többször eljöjjön ide az ember.-mosolygott még mindig. Nagyon édes volt ahogy mosolygott..És méghozzá eléggé helyes is. Hirtelen megállt a kerék. Sóhajtottam, majd leültem a földre. Harry mellém ült.
-Hány éves vagy? -néztem rá.
-19. És te? Elég fiatalnak látszol. -mosolygott.
-17. -mosolyogtam.
-Mikor van a szülinapod?
-2 hónap múlva. -mosolyogtam.
-És..várod már?
-Persze. Már alig várom, hogy elhúzzak innen. -felálltam és a tájat figyeltem.
-Miért? London szép és jó hely. -odajött mellém.
-Vissza akarok menni New Yorkba. Itt nincsenek barátaim..
-Hát majd szerzel párat. -mosolygott.
-Nem olyan könnyű az.. főleg nekem nem.
-Miért? Hiszen tök normális csajnak tűnsz.
-Csak tűnök. Akik ismernek tudjak milyen vagyok.
-Akkor mondd el. Mondd el nekem, h milyen vagy.!
-Nem akarod azt tudni. -leültem. Harry sóhajtott egyet majd leült mellém. Újra megindult a London Eye.


Leszálltunk, elindultam előre. Megláttam Chuckot egy fánál, de nem tudtam mit csinál. Odaszaladtam hozzá.
-szia Ch..-észrevettem, hogy egy ismeretlen csajjal csókolózik. Köpni-nyelni nem tudtam. Visszarohantam Harryhez és szenvedélyesen megcsókoltam. Reméltem, hogy Chuck meglát minket.





  • 3 Komi után jön a köci fejezet! :))


7 megjegyzés:

Unknown írta...

Úúúh éredekes,és nagyon jó! :)

Unknown írta...

Köviiiii :DD

Unknown írta...

Koszi Fanni:) Szancs nyugii te ugyis tudod h mi lesz a kovi resz ;) ♥

Hanna írta...

Jajjajjj.! Siess a kövivel.!

Unknown írta...

Eddig nagyon tetszik, jöhet a kövi!!! :DDDD

Unknown írta...

Jajj!! nagyon jó!! Kövit!! :)

Unknown írta...

Nagyon jóó blog. Gyorsan kövi!:))