One Direction

2013. április 16., kedd

~3. Fejezet.

Sziasztok:D Hát itt lenne a 3.fejezet:D Köszönjük szépen a 971 megtekintést:* nagyon jól esik ez nekünk tényleg:) Remélem minél több komi és feliratkozó fog érkezni:D Jó olvasást! :*  
Laura:)xxx














Miután végeztünk bevezetett egy óriási szobába amiről kiderült hogy az az ő szobája. Kinyitotta a szekrényét és a kezembe nyomott egy Jack Willses pólót. Nem értettem mi baja, ezért megkérdeztem:
-Ez most mi? Nem kell szuvenír!
Harry felröhögött,majd biccentett egyet:
-Nem,nem szuvenír....vedd fel,véres a pólód!
Kínosan éreztem magam,szóval gyorsan felvettem.
Kivezetett a konyhába és megkínált üdítővel. Elfutott a hűtőig narancsléért,én pedig a kanapén ültem,és mind a négy fiú engem bámult, mintha egy darab hús lennék, ők meg kutyák. Szerencsére Harry hamar visszaért. Miközben ittam a fiúk mindenféle kérdéseket tettek fel:
Először a kék szemű szöszi szólt:
-Hogy is hívnak?-Nézett rám értelmes arccal.
Válaszoltam neki és sorba jöttek a kérdések. Miután szóltam nekik,hogy ez nem egy játék,utalva arra hogy zavar a sok kérdés,megszólalt a szöszi,és beszólt:

-Most mi kérdezünk! Te meg válaszolsz. - mondta a szöszi. Miután nem tudtam mit mondani,szóltam neki hogy én bizony nem ismerem őket. Kicsit meglepődtek, amit nem értettem miért tettek, aztán bemutatkoztak...a szöszi ír srác volt Niall, a másik egy pakisztáni fiú Zayn,és még voltak ketten,Louis és Liam.
Iszogattuk a narancslét és már jó pár óra is eltelt,annyira belemerültünk a beszélgetésbe,végül hívott a bátyám, hogy mikor óhajtozok hazamenni. Szóltam a fiúknak hogy mennem kell, ők kikísértek, és mondtak hogy majd hívnak.....már majdnem kiértem a kapun mikor Harry kiáltott utánam:
-Hazavigyelek?
Mondtam hogy nem köszi,de erre elkezdett szakadni az eső....az égre néztem és hangosan megkérdeztem:
-Ez most ugye nem komoly?
A fiúk dőltek a röhögéstől,mikor Harry kacsintott egyet,és a kocsi felé biccentett....
Hazadobott,elbúcsúztunk,majd felrohantam a szobámba.

Bocsássatok meg, hogy ilyen rövid lett de most csak ennyire jutott időnk:$ A kövi fejezet EXTRA hosszú lesz;DD 
Lauraa:)xx

2 megjegyzés:

Unknown írta...

nagyon jó lett, gyorsan a kövit!*.* <3 :) :D

Unknown írta...

Kövii ! ;)