One Direction

2013. április 17., szerda

~4.Fejezet.

Sziasztok! :) Az előző fejezethez sajnos csak 2 komi érkezett :( Mindegy azért annak is örülni kell :) Remélem ehhez több komment fog érkezni:D Jó olvasást! 3komi után jön a kövi fejezet! ;)
Puszi: Lauraa:)xx



















*Másnap reggel*

Bekapcsoltam a gépemet és betettem ezt a számot: http://www.youtube.com/watch?v=txBfhpm1jI0
Maximumra felvettem a hangerőt és elterültem az ágyon. Elővettem egy doboz cigit. Kb másfél óra múlva már azt se tudtam ki vagyok. Lehalkítottam a zenét és elindultam a parkba. Sétálgattam, közben zenét hallgattam: http://www.youtube.com/watch?v=fjfiSiooMy4
Nagyon bamba voltam a sok cigitől is,meg úgy amúgy is...sorba mentek a számok,én pedig lehajtott fejjel kullogtam. Nem is hallottam semmit,pedig elég sok részeg ember üvöltözött a parkban....Mégis éreztem hogy valaki mögöttem jön....nem néztem hátra,viszont ismerős illatot éreztem. Hirtelen valaki megragadta a karom,és magával szembe fordított.Én pedig ahogy elrántott engem,azzal a lendülettel megfordultam,hátra léptem és ráestem valakire...az én szerencsémmel ez csak egy ismerős lehetett....Természetesen Chuck. Egyedül ült és ijedtében csak felugrott a helyéről,én pedig bevertem a padba a fejem.Közben rájöttem hogy az aki megfordított,az Harry volt.Természetesen ő csak röhögött rajtam. Harry felsegített,és mikor felálltam,siettem is el...vagy is próbáltam,de Chuck kiabálni kezdett:
-Mocskos rib*nc,biztos eljátszottad csak,hogy azt hidd körülötted forog a világ! Chuck az ujjait morzsolta,szóval tudtam hogy baj lesz.
Mint jó emberismerő,kapásból odébb löktem Harryt...és igen,én kaptam a jobb szemem alá.
Chuck megijedt,majd rémülten megszólalt:
-Ööö...boo..bo...bocsánat!Én nem....nem így akartam! - Harryt sem kellett félteni,felugrott a földről,és neki rohant Chucknak.

-Héj srácok, hagyjátok abba! - megpróbáltam szétszedni őket, de nem tudtam.
-Hogy mertél megütni egy lányt?! - kiabált Harry.
-Ha nem akart volna arrébb lökni téged akkor most nem lenne ez! - egy nagyon nagyot bevert Harrynek. Közéjük furakodtam, szétszedtem őket.
-Elég legyen! Ne verekedjetek! - Chuck próbált neki menni újra Harrynek de nem engedtem.
-Jól van..De remélem tudod, hogy ezért még kapni fogsz..Hülye rib*nc..-Chuck elment. Harry felé fordultam.
-Te normális vagy?! Ez nem a te dolgod! Miért kell mindig mindenbe 
beleavatkoznod?! - kiabáltam rá.
-Áh, szóval már az is baj, ha segíteni akarok?!
-Igen, mert nem kértem, hogy segíts! Ilyen nehéz ezt fel fogni?!
-Jó, akkor most már ne is számíts rám! - elindult. Nem hiszem el,hogy egy ember van aki őszintén törődik velem,pedig nem lenne rá köteles, és én eltaszítottam őt.

*Éjjél 3kor.*

Nem is tudtam, hogy hol vagyok. Egy ismeretlen szobában ébredtem. Találtam megint egy fényképezőgépet. Megnéztem a képeket. Ismeretlen emberekkel pózoltam rajtuk.

Kiléptem a szobából,és ijedtemben körbefordultam.....egy sikátor utcájába léptem.Körül néztem és nem találtam senkit,és semmit! Visszarohantam a házba,és megkerestem a mobilomat.Megtaláltam,de már potyogtak a félelemtől a könnyeim.Bepötyögtem Harry számát,és elkalauzoltam őt oda ahol tulajdonképpen voltam.Értem jött,és amikor megláttam,sírva a nyakába ugrottam és nem akartam elengedni.Érdekesen nézett rám majd megszólalt:
-Mi történt?Bántottak?Jól vagy?Hogy kerülsz ide?
És még meg annyi kérdés amire nem tudom én magam sem a választ.Bocsánatot kértem,amiért tegnap ilyen bunkó voltam meg minden,de őcsak megsimította a hajam,és megnyugtatott hogy semmi baj.
Beszálltunk a kocsijába. Reggel 10 volt mikor odaértünk hozzájuk. A többi 4 srác lejött és kérdezte, hogy nem akarunk-e bowlingozni menni. Semmi kedvem nem volt, fájt a fejem és egy kis nyugalomra vártam. Harry se ment. 

Felmentem a fürdőszobába lezuhanyozni, majd lementem a konyhába.
Amikor leértem tátva maradt a szám,de Harry megszólalt:
-Gondoltam megéheztél! - mosolygott azzal a cuki mosolyával,kihúzta nekem a széket én pedig leültem.Tükör tojás volt,szalonnával és hagymakarikákkal.Csodás volt.Egy nagyon érdekes érzés töltött el.Valami jó,és csodálatos.

Miután jól laktunk,segítettem neki elmosogatni,vagyis próbáltam,de mire elmostam volna az edényt lefröcskölt a vízzel. Miután ki szórakoztuk magunkat,mehettünk az egész konyhában rendet rakni.
És ismét mindent a tesóm rontott el,egyetlen hívással:
-Gyere haza,beszélnünk kell!
Azt hittem baj van szóval Harryt megkértem hogy dobjon haza.Kaptam tőle egy búcsúpuszit, majd kitett a házunk előtt. 

Felrohantam a lépcsőházba,berohantam az ebédlőbe,ahol a tesóm már várt rám.Kérdőre vont,hogy mit csinálok éjjel nappal,és hogy kikkel.
Bambán néztem rá:
-Te nézed az éjjel-nappal Budapestet?
Ezért is leteremtett,mert hogy elvicceltem az egészet.Utána este 11-ig vitatkoztunk,majd egy ajtócsapással lezártam a vitát.Elszívtam pár szál cigit,és aludni mentem.


*Másnap reggel*
Egy kicsit kómás voltam, mikor felkeltem. Felöltöztem

majd nagy nehezen elindultam valamerre. Jó volt a friss levegőn sétálgatni. Bementem a Starbucksba. Rendeltem aztán leültem egy asztalhoz.Gondoltam amíg kihozzák a kávémat addig olvasgatok pár sztárhíreket. Éppen a The Pretty Recklessről szóló cikket olvastam mikor oldalt megláttam magamat és Harryt ahogy csókolózunk. Értetlen fejet vágtam. Miért kerülnék be egy cikkbe, csak mert megcsókoltam valakit?! Megnyitottam a linket, elolvastam a cikket.


"Harry Styles megcsalta barátnőjét?


A napokban a One Direction szépfiúját egy ismeretlen lánnyal látták csókolózni. Nem egyszer látták őket együtt. Kíváncsi lennék, hogy Swift kisasszony mit fog szólni ehhez az egészhez."


Amint elolvastam a cikket, éreztem, hogy meg kell látogatnom Harry-t és tudnom kell mindenről. Mégis mit keresek én vele az újságban? Valahogy kimaradt az a rész mikor elmondta volna, hogy Ő valami sztár féle. Ahogy a házuk felé mentem, az utcában hangos kiabálásra lettem figyelmes. Egy biztos az egyik hang az Harry-é volt. Akárhol felismertem volna az a tökéletes, rekedt hangját. Az üveg ablakon óvatosan bekukucskáltam, akkor vettem észre egy magas szőkés hajó nőt, egy biztos idősebb volt Harry-nél. Hangosan vitatkoztak egymással, többször hallottam meg a nevemet is a vitába. Igen ez Taylor Swift lesz...a csaj aki a cikkbe is volt, és ebből kifolyólag valószínű, Harry barátnője. Nem bírtam tovább, kopogás, csengetés nélkül téptem fel a bejárati ajtót. Cipőmet sem rúgtam le,csak igyekeztem a szoba felé, ahonnan a hangoskodás jött. Amint beléptem Harry és Taylor tekintete is rám szegeződött.
- Na mi van te lotyó? Neked ide bejárásod is van? - mordult rám a szőke csaj.
- Nem vagyok lotyó...és nincsen de az egész utca tőletek zeng, ha nem zavarna. - vágtam vissza.
- Még, hogy nem vagy ribanc??? Harry veled kavar..megcsalt engem. Drágám, mi jobb ebben a szakadt kis lányban? - méregetett engem Taylor.
- Taylor hagyd abba, most azonnal! Nem volt komoly az a csók. - magyarázkodott Harry.
- Nem tényleg nem lehetett komoly.....a naplementében a London Eye-nál csókolózni...tényleg abszólút nem.- adta elő magát. - Neked is csak a hírnév kell mi? Hogy benne legyél pár lapban, hogy a híres Harry Styles szájába matattál akinek amúgy van barátnője. - nézett rám idegesen.
- Csak hogy én rohadtul nem tudtam, hogy Harry híres. - mondtam ki végül. - Nekem nem kell semmi féle hírnév, de neked sem lesz sokáig, ha ilyen stílusban folytatod az emberekkel való beszélgetést.
Nem tudom mit hisz magáról ez a csaj.Egyetlen ártatlan csók volt.
- Azóta is ezzel a...had ne mondjam kivel találkozgatsz? Azt hittem van érzéked a csajokhoz de ezt látva...nincs. - nézett Harry-re majd rám.
- Nem tudom miért kell bántanod...tényleg nem volt semmi komoly...Jess-el teljesen véletlenül találkoztunk és megcsalta a pasija....és mivel én ott voltam mellette, gondolta meg mutatja neki, hogy Ő is képes ilyet tenni és engem csókolt meg. - mondta el a sztorit Harry.
- De te vissza csókoltad? - kérdezte Taylor, Harry-t.
Harry a zöld szemeit rám szegezte, egy kis mosoly ült ajkán, majd Taylor-ra nézett és egy kisebb komolyságot véve válaszolt.
- Meglehet.
A szőke csaj sírást tetetett és kiviharzott a lakásból. Nagy lett a csend, ami igazából jól esett.
- Miért is jöttél ide igazából? - nézett rám Harry kedvesen.
- Hát..csak hogy tisztázzuk a dolgot, mármint, hogy ezek szerint sztár vagy? - lóbáltam meg előtte a magazint.
- Igen...de azt hittem tudod. Egy bandában énekelünk...One Direction. Nem tudom mondd-e valamit. - magyarázott.
- Semmit. De megyek is. - vágtam rá. - Jobb lesz ha többet mi nem látjuk egymást. - indultam a kijárat fele de egy kéz elkapta a csuklómat.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

nagyon jóó ! :) kövi

Névtelen írta...

ez nagyon jó lett :) <3