One Direction

2013. július 3., szerda

~8.Fejezet.


Halii:D Ooh God *0* 14 feliratkozó *___* Köszönöm, köszönöm, köszönööööm!:) <3 Nagyon, nagyon örülök neki *--* <3
Itt a kövi rész, remélem ez is tetszeni fog mindenkinek:) Továbbra is iratkozzatok fel és nézzétek meg a BLOG TRAILER -jét!:D
Thank you guys a sok sok megtekintést is:) *-*
 3 Komi után jön a következő rész:)
                                          Lauraa:)xx






Összepakoltam a cuccaimat, de még nem voltam benne biztos, hogy én is elmenjek. Felhívtam Harryt.
-Szia! Mikor is indultok?
-Szia, hát úgy kb 2 óra múlva. De miért nem vetted fel a telefont? Ugye nincs semmi baj?
-Nincs semmi, jól vagyok, ne izgulj. De én is megyek veletek. - mosolyogtam.
-Ez remek! Akkor szólok Louiséknak is.
-Ne! Legyen nekik ez meglepetés.
-Hát te tudod. Másfél óra múlva ott vagyok érted.
-Rendben. - letettem a telefont. Felöltöztem:

Amíg nem jött értem Harry, addig bekapcsoltam egy kis zenét. Imádtam mikor hangosan szólt a zene és én meg kikapcsolódhatok közben. Hát igen, engem ez nyugtat meg. Elterültem az ágyon és a plafont bámultam. Persze közben énekeltem is.
Kb úgy 20 perc múlva valaki felém hajolt és gyengéden megcsókolt.
-Kész vagy? Összepakoltál? - mosolygott Harry.
-Igen, menjünk. - kikapcsoltam a zenét. Kimentünk Harry Range Roveréhez. Mindketten beszálltunk a kocsiba. Hazza beindította a járgányt és elindultunk. Egész úton szótlan voltam.
-Jess, baj van?
-Nem dehogy. - végig azon gondolkoztam, hogy elmondjam-e Harrynek az Eleanoros dolgot. Megérkeztünk közben a reptérre,a többiek egy taxi mellett álltak. Kiszálltunk a kocsiból és kivettük hátulról a bőröndöket.
-Sziasztok. - köszöntem illedelmesen a többieknek.
-Harry, beszélhetnénk egy kicsit? - megfogta Eleanor Hazza karját és arrébb húzta.
*Eleanor szemszöge*
Mikor megláttam, hogy Jess is velünk jön, hát eléggé mérges lettem Harryre.
-Ő miért jön velünk?! Legalább szólhattál volna, akkor nem jövök el.
-Most mi bajod van? Jess kért meg, hogy ne szóljak nektek hogy jön.
-Na vajon miért? Tudta, hogy ha szólsz nekünk akkor nem jövünk el. - forgattam a szemem.
-Ha nem tetszik akkor menj haza! Én megyek NYC-be és Jess is velem jön! A srácok amúgy is kedvelik.
-Haha, jó vicc. Ha tudnád miket mondtak Jessről.
-Miket? - csodálkozott Harry.
-Szerintük Jess nem hozzád való. Más a stílusa, meg maga a csaj is furcsa. - Hazza nem szólt semmit, visszament a többiekhez. Én csak egy helyben álltam és önelégülten mosolyogtam.
*Jess szemszöge*
Tudtam, hogy rólam beszéltek Eleanorék.
-Harry, szerintem én inkább hazamegyek, ti meg menjetek csak el.
-Jól is teszed ha hazamész. -.mosolygott Eleanor. Megfogtam a bőröndömet, majd elindultam keresni egy taxit. Harry utánam akart jönni, de Eleanor nem engedte. Mikor már szálltam volna be a kocsiba, eszembe jutott, hogy így csak örömet okozok El-nek. Visszafordultam és odamentem hozzájuk.
-Meggondoltam magam. Szóval indulunk? - Eleanorra néztem és önelégülten mosolyogtam. Harry átkarolt és a többiekre nézett.
-Megyünk akkor?
-Ja, persze. - Lou is átkarolta El-t,majd elindultunk a magán repülő felé.
Már kb 1 órája úton voltunk, amikor elkezdett rázkódni a gép. Nagyon megijedtem. Becsuktam a szemem és Harry kezét erősen megszorítottam.
-Ne aggódj kincsem, biztos csak egy kis turbulencia lépett fel, de nem fogunk lezuhanni. - mosolygott rám Harry.
-Én nyugodt vagyok. Teljesen nyugodt. Nem kell félteni.
-Azért szorítod akkor erősen a kezem, mert nyugodt vagy? - húzta fel az egyik szemöldökét.
-Öhm..Nem..Csak...Csak most úgy volt kedvem, hogy megszorítsam a kezed. - rögtönöztem. Harold csak elmosolyodott rajtam és megcsókolt. Persze viszonoztam a csókot.

Számomra a repülőút egy örökké valóságig tartott. Szerencsére eltudtam aludni, így nem éreztem a rázkódásokat. 
-Kicsim, ébredj. Megérkeztünk. - rázogatott gyengéden Harry. Lassan kinyitottam a szemem és rá néztem. -Leszállt a gép. Már New Yorkban vagyunk. 
- Hála az égnek. - gyorsan felálltam és már mentem is az ajtóhoz, hogy kiszálljak a gépből. Hazza is követett. Lefutottam a géphez támasztott lépcsőn és a földre ültem. Nem érdekelt,hogy milyen koszos a talaj, vagy hogy éppen ki néz hülyének. 
- És te ezzel a csajjal jársz? - kérdezte szemrehányóan Eleanor. Harry nem szólt semmit, odajött hozzám.
- Ezt még visszafelé is ki kell bírnod. - nevetett. A vállába ütöttem, persze nem erősen. Mindketten elmosolyodtunk. Kis idő után megkerestük a csomagjainkat, majd Louis hívott egy taxit. 

Hamar a szállodához értünk. Itt van pár kép róla:

Kívülről: 


Belső részleg: 



Szobánk: 


Étterem: 


Tetőterasz: 


Medence: 


Lélegzet elállító volt a szobából a kilátás. Sosem voltam még ilyen gyönyörű szállodában. Na jó, igazából még sosem voltam szállodában, de ezt inkább nem hangoztatom a többiek előtt. 
- Na szép helyre hoztalak titeket? - vigyorgott Louis.
- Ez a hotel egyszerűen meseszép. - körbe néztem a szobában is. - Hihetetlen. - ámuldoztam tovább.
- Hé, Jess! - szólt nekem Eleanor.
- Ha utálkozni akarsz, akkor leszállhatsz rólam! 
- Nem, nem szeretnék veszekedést. Csak gondoltam - mivel én már voltam New Yorkban, te meg nem - körbe vezetnélek. És egy kicsit jobban megismerkedünk. Na mit szólsz hozzá? - mosolygott El. Nem tudtam, hogy ezt most tényleg komolyan gondolja. Tuti, hogy csak át akar verni. Vagy talán még sem? 
- Rendben, menjünk. Csak előbb átöltözök. - mosolyogtam, majd megkerestem Harryt, hogy melyik szoba lesz az enyém. 
- Ez lesz a te szobád. Eleanorral fogtok együtt lenni, ha nem baj. - hirtelen megakadt a szavam. 
- Hogy mi? Eleanorral? Ez teljesen komoly? - néztem rá kerek szemekkel. 
- Igen. A srácokkal úgy gondoltuk, hogy rátok férne egy kis ismerkedés. - mosolygott Hazza. Nem szóltam semmit. Megfogtam a bőröndömet és bezártam magam után az ajtót. 




8 megjegyzés:

Névtelen írta...

kövit,kövit! nagyon jó

Névtelen írta...

koviiiiiiiiiiiiiiiiiit:D

Unknown írta...

Nagyon jó lett!!! Siess a kövivel!!! :)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

kövit lécci:D <3

Méri írta...

úristen nagyon jó siess a kövivel:D<3

Unknown írta...

nagyon jó lett *-* hamar hozd a kövit

GrisKarolina írta...

Sziaaa! BLOGVERSENY NÁLAM! ha érdekel,jelentkezz!:D xx