One Direction

2013. május 27., hétfő

7.Fejezet.

Hahiii:DD Eléggé sokat késve, de itt a 7.fejezet!! Yaaay:DD Nagyon sajnálom, hogy ilyen rövid lett:$ SZAVAZZATOK, hogy mi legyen Jessel.. Harryékkel menjen? Vagy inkább maradjon Londonban? TI döntitek el! :D
2 FELIRTKOZÓ és 3 KOMI után jön a kövi fejezet!:) Addig is szavazzatok ;)
Jó olvasást:
Laura:) xx








(Egy kis dal az olvasáshoz;))





Miután bementünk a nappaliba, észrevettem egy idegen csajt Louis mellett.






-Jess, bemutatom a barátnőmet, Eleanort. -fordult felém Lou.
A barna hajú lány felkelt a kanapéról és a kezében lévő magazint az asztalra hajította. Rámosolygott a barátjára, majd rám tekintett és komollyá vált a tekintete. Harry lerúgta a lábáról a converse dorkót, majd én is követtem a mozdulatait. Nem tudtam levakarni arcomról a boldog mosolyomat, de ahogy láttam Harry-nek se ment.
- Hello Eleanor vagyok..te pedig?? - kérdezte gúnyosan.
- Én pedig Jess. - mutatkoztam be neki. Nem tűnt annak a nagyon ellenszenves csajszinak.
- Oh szóval te lennél Harry új barátnője? - kérdezte miközben Louis ujjaival szórakozott. Barátnője...az elején nem gondoltam volna, hogy azt fogom mondani egyszer, hogy "igen én"...de most vigyorogva kürtölném szét a világnak, hogy igen.
- Igen...én lennék. - mosolyogtam rá barátomra, aki közelebb lépett hozzám és derekamnál fogva jobb kezével átkarolt.
- Nem sokáig fogod ám ennyire élvezni...vagy Harry nem fogja bírni a kapcsolatot, mert Ő nem annyira komoly kapcsolat függő, vagy a rajongók fognak megölni a kommentekkel. Nem tűnsz te olyan erős lánynak, hogy kibírd ezeket. - motyogta miközben ledobta barátja kezét. Hogy én ne lennék erős? Harry nem bírja a komoly kapcsolatokat?
Szívesen visszaszóltam volna Eleanornak de inkább nem akartam bunkó lenni. Viszont nagyon ismerős volt számomra. Mintha már láttam volna őt valahol. Harryre néztem.-Én inkább most hazamegyek. - adtam egy puszit az arcára, majd elindultam, de valaki megfogta a kezem.
-Várj, Jess! Veled megyek. - összekulcsolta a kezünket és kimentünk a házból.


*Eleanor szemszöge*
Lehet, hogy egy kicsit bunkó voltam, de én csak megmondtam neki az igazat.
-Mégis hogy mondhattad ezt Jessnek? - fordult felém a barátom, Louis.
-Csak az igazat mondtam. -vontam meg a vállam.
Jess. A régi barátnőmet is Jessnek hívták. Még szín tisztán emlékszem. Jessica Anne Humphrey. De kizárt, hogy ő lenne.
-Akkor se kellett volna ezt mondanod neki!
-Nyugodj meg. Ez miatt most úgy se fognak szakítani. - felálltam és a konyha felé indultam. Töltöttem magamnak egy kis narancslevet. -Kérsz? -néztem Louisra.
-Nem köszi. -leült az egyik székre. Háttal voltam neki, de éreztem, hogy engem néz.


*Jess szemszöge*
Annyira zavart, hogy nem tudtam ki az a csaj.
-Harry...-néztem rá. -Ki is volt az a csaj?
-Eleanor. Louis barátnője. Még régebben én hoztam össze őket. - mosolygott.
-Eleanor?
-Igen. Miért?
-Ja semmi. Csak..csak hangosan gondolkoztam. -mosolyogtam.
Eleanor. Mint a régi barátnőm. Hogy is hívták? Eleanor Jane Calder. Azt hiszem ez volt a teljes neve. -A teljes neve véletlenül nem Eleanor Jane Calder? -néztem újra Harryre.
-De igen. Honnan tudtad?
-Ja csak biztos olvastam már róla valahol. -rögtönöztem. Ő lenne az a lány akivel 3 éve mindenhová együtt mentünk? Csak arra emlékszem, hogy egyszer csúnyán összevesztünk és aztán nem beszéltünk többé. De miért is vesztünk össze? Jó lenne tudni. Hirtelen Harry megállt.
-Miért álltál meg?
-Talán mert te itt laksz..- mutatott a házra.
-Ja tényleg. - ennyire elgondolkoztam volna? Na mindegy is. Adtam Harry arcára egy puszit, majd bementem a házba.

Egész éjjel nem aludtam semmit. Mindenféle dolog járt a fejemben. A legtöbb időmet azzal töltöttem, hogy előkerestem a régi fotókat. Találtam egy csomó olyan képet amin Eleanorral voltam.
-Azt hittem ezeket elégettem.. - beszéltem magamnak.
-Igen. Úgy is volt. De én csináltattam direkt több példányt is. - jött oda hozzám a bátyám -Jess, miért nem alszol? És miért nézegeted a régi képeket?
-Csak mert. Semmi közöd hozzá. - vágtam rá. Tom sóhajtott, majd visszament a szobájába. Végül meguntam a nézegetést és én is elmentem aludni.



*Másnap reggel*
"I'm miss autonomy, miss nowhere, I'm the bottom of me, miss androgyny, miss don't care, what I've done to me..." - csörgött a telefonom. Megnéztem, hogy ki hív. Harry. Nem vettem fel, semmi kedvem nem volt most telefonálni. Hagyott egy sms-t is.

"Elutazunk ma a srácokkal és Eleanorral New Yorkba. Velünk tartasz?:) H.xx"

Elutaznak? És Eleanor is velük megy? Na nem, ki van csukva, hogy én is velük menjek. Vagy talán mégis mennem kéne?




8 megjegyzés:

Katy & Tess írta...

Izgalmas. Remélem Eleanorral jóba lesznek :) siess a kövivel :*

Méri írta...

nagyon izgalmas:) kíváncsi vagyok milyen múltja van El-el:)

Unknown írta...

Nagyon érdekes :DD <3 kövit , gyorsan

Unknown írta...

Szia! új vagyok most kezdtem el olvasni és már is Imádom *-* nagyon nagyon tetszik :) Kövi részt gyorsan már nagyon várom

Névtelen írta...

kövit léccii

Unknown írta...

csak egy ötletet adok.ha szabad.ha nem érdekel az se baj. mi lenne ha egy-két részt videóba csinálnád szereplőkkel(pl a barátaid)úgy is meg van a "forgatókönyv" és érdekes lenne. :D De am nagyon jó lett mindegyik rész:) nagyon érdekes! :D Grat:D

Unknown írta...

Csilla én is gondolkoztam, hogy egy-két részt videóban csinálok meg, de akkor is csak úgy lenne mint a Trailerben:) De azért köszi az ötletet:)
És nem sokára jön a 8. fejezet!:D

Unknown írta...

nem baj az is szupii:D