One Direction

2013. augusztus 15., csütörtök

~10. Fejezet ~ Új Jess?


Halii! Hát itt lenne a következő rész, bocsi hogy sok késéssel csak hát nem mindig vagyok gép közelben. 21 feliratkozó? Wooow! Nagyon örülök neki! Köszönöm szépen! Remélem ehhez a fejezethez sok komit kapok.:3
Laura.xx




Már kész voltunk mindennel. A fodrászt meg a körmöst is megjártuk. Beültünk a limuzinba és elindultunk az étterem felé. Eleanor szerint a srácok már bent vártak minket. Kitárult előttünk a hatalmas ajtó, majd lassan besétáltunk az épületbe. Párszor majdnem elestem a hülye magassarkú miatt. Nem tudok ilyen cipőkben járni. El se tudom hinni, hogy Eleanor mire vett rá.

***

- Jess? -néztek rám kerek szemekkel a fiúk.
- Mi lett a barna hajaddal? - jött közelebb Harry.
- Tudtam, hogy a szőke nem fog neked tetszeni. - a földet bámultam.
- Jess hagyd abba már végre a nyafogást és fogadd el, hogy be lett festve a hajad! - nézett rám Eleanor szúrós tekintettel.
- Teljesen más vagy. - mosolygott Harry.
Ebből azt vettem le, hogy az  új énemet jobban szereti, mint a régit. Kicsit elszomorított a dolog. Próbáltam teljesen más lenni. A beszéd stílusomon is megpróbáltam változtatni. Harry néha furcsán reagált az "új énemre". Úgy véltem, így jobban fog szeretni.

***

Lassan teltek az órák, a percek, de szerencsére végre hazamentünk. A hotelben már alig vártam, hogy levehessem a 10 centis magassarkúm és lefürödhessek. Megtettem mindent mit akartam, majd befeküdtem az ágyamba. 
- Szép volt csajszi. Az új éned hihetetlenül jó. Mindenben megváltoztál pár óra alatt. Jó voltál. - mosolygott rám Eleanor. Komolyan, valamit nagyon furcsálltam a csajon. 
- Miért érzem azt, hogy Harry jobban szeret így mint mikor más voltam, mikor az igazi Jess voltam? 
- Mivel Ő az ilyen lányokat szereti, akik kicsípik magukat, akik magassarkút hordanak. Nem pedig szakadt ruhákba, bakancsokba és hosszú gatyákban járnak - még nyáron is -. Fogadd el Édesem, hiszen Ő sztár. Nem mutatkozhat olyanokkal mint amilyen voltál. 
 Néma csend lepte el a szobánkat. Már csak a srácok röhögésének hangját hallottuk néha-néha. Sokáig gondolkoztam azon amit El mondott. Én ezt nem fogom sokáig bírni. Igaza volt már az elején. Harry sztár, és vagy ő fog engem megcsalni vagy én nem fogom bírni ezt a kapcsolatot. De mégse adhatom fel! Nem! És pont ez miatt nem! Nem adhatom fel, mert akkor Eleanor biztos azzal jönne, hogy ő megmondta, ő mindent tudott már az elején. De nem fogom ezt hagyni. Igenis bírni fogom. Nem fog érdekelni, ha a rajongóktól utálkozó leveleket fogok kapni. És ha nem tetszek nekik? Hülye vagyok, hisz nem nekik kell megfelelnem, hanem Harrynek. Ha ő szeret akkor más már nem igazán érdekel. 


***

Reggel Eleanor nevetése keltett fel. Éppen telefonált valakivel. Tuti, hogy direkt csinálta.
- Jajj bocsi, nem akartalak volna felébreszteni. 
- Tudod a nappaliban nem alszik senki. - vágtam egy mogorva képet, majd a fejemet a párna alá dugtam.És ekkor berohant 3 idióta. Az ágyamon kezdek elugrálni. 
- Gyerünk Jess, kelj fel! Hasadra süt a nap! - nevettek. Igen, jól tudtam, hogy Louis, Niall és Liam volt az. De Harryés Zayn hol vannak? 
- Styles-ék hol vannak? 
- Zayn még alszik, Harry meg még este elment valahova. Azóta nem láttuk. - mindhárman az ágyra ültek. Este óta nincs meg? Vajon mit csinálhat? Hol lehet? Aggódni kezdtem. Gyorsan kikászálódtam az ágyból majd felöltöztem, megfésülködtem. 
- Most meg hová mész? - nézett rám kerek szemekkel Eleanor, de igazából tudom, hogy belül mosolygott.
- Megkeresem Harryt.
- De New York nagy, nem is ismered a várost, azt se tudod hogy hol kezd először a keresését. Mégis hogy a francba akarod így megtalálni? 
Igaza volt. Nem ismertem a várost, nem tudtam hol keressem Harryt. 

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Imádtam *.* siess a kövivel

Vani írta...

Nagyon tetszik siess a kövivel!!! : D

Viki írta...

Úúú nagyon jó várom a kövit!!

Fanni írta...

Kedves Lakrina!

Mivel nincs chated ezért itt értesítelek annak a versenynek az eredményéről, amire jelentkeztél!

http://kerjkritikattolunk.blogspot.hu/2013/08/2013-nyari-legjobb-fanfiction-verseny.html
Íme a végeredmény!